Scandic Hotel Hamar
Tirsdag 25. mars 2025
Kl. 16.00-17.00
Vågå Hotell, Vågå
Onsdag 26. mars 2025
Kl. 12.00-13.30
Toftemo Turiststasjon, Dovre
Onsdag 26. mars 2025
Kl. 15.30-17.00
Auditoriet Maihaugen, Lillehammer
Torsdag 27. mars 2025
Kl. 09.00-10.30
Invitasjon til medlemsmøte!
Rada Reiseliv inviterer medlemmer og de som ennå ikke er medlemmer til informasjonsmøte. Du kan velge mellom ulike møter, benytt dato og sted som passer best!
Medlemsmøtene gjennomføres av styreleder Bjarne Berger og reiselivsdirektør Sten Hansson.
PROGRAM
- Presentasjon av Rada Reiseliv, virksomhetsplan, strategier og muligheter
- Status virksomhetsoverdragelse og organisasjon
- Spørsmål og dialog
Vi håper flest mulig benytter anledningen til å delta på ett av møtene.
Det er ikke påmelding.
Spørsmål? Ta gjerne kontakt [email protected]
Bærekraftige verdier
Vi er stolte av vår identitet, formet av ekte opplevelser, produkter, historier og øyeblikk. Vår historie og kultur styrker vårt engasjement i alt vi gjør. Som aktive og sporty mennesker elsker vi å ha det moro, og dette ønsker vi å dele med våre gjester. Vi vil begeistre og skape minnerike opplevelser som setter seg i sjela.
Hvordan kommunisere bærekraft til dine gjester: Praktiske tips
En del av opplæringen i ansvarlig bruk og bærekraft handler om «gjesteopplæring». Ikke alle gjester vet hva vi legger i bærekraft og trenger råd og veiledning.
Ansvarlig markedsføring
Ved å tiltrekke seg de riktige gjestene, gi ærlig informasjon og ta hensyn til miljøet, lokalsamfunnet og den langsiktige bærekraften, kan vi skape et reisemål som er både attraktivt og ansvarlig.
Miljøsertifisering for reiselivsbedrifter
Anbefalte sertifiserings- og merkeordninger.
Åpne døren for alle: Hvordan kommunisere tilgjengelighet
I reiselivsnæringen handler det om å skape uforglemmelige opplevelser for alle. Her finner du tips til hvordan du kan kommunisere tilgjengelighet og universell utforming.
Synlighet vår og sommer 2025
Inn mot sommeren 2025 har vi, sammen med Bortelaget, utviklet en målrettet og tydelig plan for å maksimere synligheten og tiltrekke flere besøkende til Gudbrandsdalen, Lillehammer og Mjøs-regionen.
Verdiskaping i reiselivsnæringen 2024
Vi har samlet litt innsikt i verdiskaping og sysselsetting i reiselivsnæringen i «Rada-regionen».
Frokostmøte arrangører i Lillehammer-regionen
29. april 25 | Lillehammer-regionen vekst og Rada Reiseliv inviterer til et frokostmøte for arrangører av kultur- og idrettsarrangementer i Lillehammer-regionen.
Slik kan du som medlem få ekstra oppmerksomhet
Ditt engasjement fører til flere turister! Innhold til tilbudsblogger, nettsider og sosiale medier er bare noen av mulighetene du har til å engasjere deg litt ekstra i markedsarbeidet til Rada Reiseliv.
Markedsarbeid fremover: Fokus på strategi, samarbeid og synlighet
Vi jobber kontinuerlig med å styrke regionens posisjon som en attraktiv destinasjon. Frem mot høsten vil vi ha fokus på strategisk utvikling, samarbeid og synlighet.