Markedsaktiviteter
Her kommer mer informasjon fortløpende
Synlighet vår og sommer 2025
Inn mot sommeren 2025 har vi, sammen med Bortelaget, utviklet en målrettet og tydelig plan for å maksimere synligheten og tiltrekke flere besøkende til Gudbrandsdalen, Lillehammer og Mjøs-regionen.
Slik kan du som medlem få ekstra oppmerksomhet
Ditt engasjement fører til flere turister! Innhold til tilbudsblogger, nettsider og sosiale medier er bare noen av mulighetene du har til å engasjere deg litt ekstra i markedsarbeidet til Rada Reiseliv.
Markedsarbeid fremover: Fokus på strategi, samarbeid og synlighet
Vi jobber kontinuerlig med å styrke regionens posisjon som en attraktiv destinasjon. Frem mot høsten vil vi ha fokus på strategisk utvikling, samarbeid og synlighet.
Ledig stilling som Markedssjef
Er du klar for å ta ansvar for den strategiske utviklingen og gjennomføringen av vårt nye
destinasjonsselskap i vår spennende reiselivsregion?