Strategiplan
Strategien til Rada Reiseliv er under bearbeidning og vil bli publisert så snart den er klar. Strategien vil ta utgangspunkt foreløbig virksomhetsplan.
I perioden 2021-2023 utviklet Visit Lillehammer, sammen med Visit Jotunheimen og Nasjonalparkriket, en felles Masterplan for Gudbrandsdalen. Denne er felles grunnlag for videre strategier.
Synlighet vår og sommer 2025
Inn mot sommeren 2025 har vi, sammen med Bortelaget, utviklet en målrettet og tydelig plan for å maksimere synligheten og tiltrekke flere besøkende til Gudbrandsdalen, Lillehammer og Mjøs-regionen.
Verdiskaping i reiselivsnæringen 2024
Vi har samlet litt innsikt i verdiskaping og sysselsetting i reiselivsnæringen i «Rada-regionen».
Frokostmøte arrangører i Lillehammer-regionen
29. april 25 | Lillehammer-regionen vekst og Rada Reiseliv inviterer til et frokostmøte for arrangører av kultur- og idrettsarrangementer i Lillehammer-regionen.