Strategiplan
Strategien til Rada Reiseliv er under bearbeidning og vil bli publisert så snart den er klar. Strategien vil ta utgangspunkt foreløbig virksomhetsplan.
I perioden 2021-2023 utviklet Visit Lillehammer, sammen med Visit Jotunheimen og Nasjonalparkriket, en felles Masterplan for Gudbrandsdalen. Denne er felles grunnlag for videre strategier.
Sykkelparadiset
Han pendler ofte på sykkel mellom Tretten og Lillehammer – 40 kilometer på sykkel. Nå leder Olivier et prosjekt som skal gjøre det enklere, grønnere og morsommere å komme seg rundt i Lillehammer og Øyer.
Slik jobber vi med markedet i sommer – målrettede kampanjer og nytt innhold
Sommeren er i gang, og vi har satt i gang en rekke markedsaktiviteter for å nå ut til våre viktigste målgrupper: barnefamilier og voksne med interesse for kultur og natur.
Sterkere sammen for bærekraftig reiseliv i Nord-Gudbrandsdalen
Nasjonalparkriket Reiseliv har i 2024 deltatt i en omfattende omstillingsprosess som resulterte i etableringen av det nye destinasjonsselskapet Rada Reiseliv SA fra 1. januar 2025. Med 14 kommuner og over 150 bedrifter på laget, er målet å styrke samarbeidet og bærekraften i hele regionen.