Tjenester / Fordeler ved partnerskap
Denne siden oppdateres fortløpende med oppdaterte medlemsfordeler i Rada Reiseliv.
Listen nedenfor er basert på medlemsfordeler i tidligere Visit Lillehammer, Visit Mjøsa og Nasjonalparkriket som vi per nå har med oss videre inn i nytt selskap.
Talerør
Ivaretar næringens interesser bl.a. ovenfor offentlige og politiske aktører. Styrker regionens evne til verdiskaping.
Utvikling
Tilgang til utviklingsprosjekter.
Markedsføring
Nasjonal og internasjonal synlighet gjennom markedsarbeid. Inkludert men ikke begrenset til:
-
Innholdsproduksjon: Produksjon av aktuelt og relevant innhold om produkter, opplevelser og regionen.
- Produktoppføring: oppføring i DMS (produktdatabase) som gir synlighet i egne kanaler og kanaler som visitnorway.com. Skaper grunnlaget for selskapets produksjon av innhold.
-
Distribusjon: Distribusjon av innhold i Rada sine kanaler der det er aktuelt og relevant. Egne, fortjente og betalte kanaler
-
Vertskap: Rada representerer medlemmene gjennom turistinformasjonen og på andre aktuelle arenaer. Vi betjener også den digitale vertskapsrollen gjennom våre kanaler.
-
Pressearbeid: Selskapet jobber for å styrke merkevarebyggingen av regionen og fremme reiseanledninger og viktige saker. Partnere gis prioritet ved pressebesøk.
Arrangement
Bistår i å styrke arbeidet med å skape reiselyst, utnytte PR muligheter, arrangementsgjennomføring og dokumentering av effektene.
Kompetanse, møteplasser og nettverk
Tilgang til møteplasser og kurs og kompetanse i regi av Rada Reiseliv. Vi skaper aktuelle møteplasser både internt i regionen og på eksterne arenaer.
Innsikt og analyse
Innsikt og kunnskap om status i reiselivsnæringen.
Nyheter
Oppdatert destinasjonsanalyse for Gudbrandsdalen
Hva er reiselivets verdi? Oppdatert destinasjonsanalyse for Gudbrandsdalen NHO Reiseliv har fått utarbeidet analyser av de 12 viktigste reiselivsdestinasjoner i Norge. Rapportene vurderer reiselivet som næring, med fokus på overnatting, servering, opplevelser,...
Sten Harald Norund Hansson er ansatt som reiselivsdirektør i Rada Reiseliv
Sten Harald Norund Hansson er ansatt som reiselivsdirektør i Rada Reiseliv SA. Hansson kommer fra stillingen som reiselivssjef i Hammerfest, og har flere års reiselivserfaring fra ulike stillinger innen hotell, restaurant, arrangement og destinasjonsutvikling.
Vi er remerket som bærekraftig reisemål! 🥳
Dette betyr at det jobbes godt med ulike bærekraftstiltak i reiselivsbedriftene i regionen, kommunene og destinasjonsselskapet. Det er summen av alle tiltak som gjør oss fortjent til Merket som bærekraftig reisemål.