Tjenester / Fordeler ved partnerskap

Denne siden oppdateres fortløpende med oppdaterte medlemsfordeler i Rada Reiseliv. 

Listen nedenfor er basert på medlemsfordeler i tidligere Visit Lillehammer, Visit Mjøsa og Nasjonalparkriket som vi per nå har med oss videre inn i nytt selskap. 

Talerør

Ivaretar næringens interesser bl.a. ovenfor offentlige og politiske aktører. Styrker regionens evne til verdiskaping.

Utvikling

Tilgang til utviklingsprosjekter.

Markedsføring

Nasjonal og internasjonal synlighet gjennom markedsarbeid. Inkludert men ikke begrenset til: 

  • Innholdsproduksjon: Produksjon av aktuelt og relevant innhold om produkter, opplevelser og regionen.

  • Produktoppføring: oppføring i DMS (produktdatabase) som gir synlighet i egne kanaler og kanaler som visitnorway.com. Skaper grunnlaget for selskapets produksjon av innhold.
  • Distribusjon: Distribusjon av innhold i Rada sine kanaler der det er aktuelt og relevant. Egne, fortjente og betalte kanaler

  • Vertskap: Rada representerer medlemmene  gjennom turistinformasjonen og på andre aktuelle arenaer. Vi betjener også den digitale vertskapsrollen gjennom våre kanaler.

  • Pressearbeid: Selskapet jobber for å styrke merkevarebyggingen av regionen og fremme reiseanledninger og viktige saker. Partnere gis prioritet ved pressebesøk.

Arrangement

Bistår i å styrke arbeidet med å skape reiselyst, utnytte PR muligheter, arrangementsgjennomføring og dokumentering av effektene.

Kompetanse, møteplasser og nettverk

Tilgang til møteplasser og kurs og kompetanse i regi av Rada Reiseliv. Vi  skaper aktuelle møteplasser både internt i regionen og på eksterne arenaer. 

Innsikt og analyse

Innsikt og kunnskap om status i reiselivsnæringen.

Nyheter