Synlighet vår og sommer 2025
Konseptutvikling og felles identitet
Klipping av arkivmateriell
Ferskt innhold
-
15-20 bilder (totalt 90-120 bilder)
-
3-4 reels (totalt 18-24 reels)
Artikler
-
På skinner gjennom regionen – kontrastenes rike (tog/transport/bærekraft/logistikk)
-
Fortellingenes region (forfattere, kunstnere, museer)
-
Munch – regionens betydning i hans liv (museer, landskap, kultur)
-
Unike tradisjoner og mat
Annonsering
Organisk arbeid | Sosiale medier og nettsteder
Når det gjelder den organiske synligheten så vil vi fortsette å kvalitetssikre nettsider og poste i eksisterende sosiale medier. Vi trenger hjelp fra dere medlemmer med å fylle de med godt og aktuelt innhold. Inviter oss som samarbeidspartner og tagg oss i innhold dere selv legger ut. På den måten får vi med oss hva som skjer hos dere og får sjansen til å formidle budskapet gjennom våre kanaler. Send oss også gjerne bilder/reels med ønsket budskap som vi kan publisere direkte.
Les også: Ditt engasjement fører til flere turister!
Med denne planen håper vi å skape en bølge av interesse og entusiasme for reiser til vårt vakre hjørne av Norge.
Fra Kirgisistan til Mosetertoppen – Hafjellbussen ble en vinterhit
Hafjellbussen er ett av de første tiltakene i mobilitetsprosjektet Entré Øyer, og ble en umiddelbar suksess.
Ny markedssjef i Rada Reiseliv: Bjarte Solhaug tiltrer 1. juli
Rada Reiseliv SA har gleden av å ønske Bjarte Solhaug velkommen som ny markedssjef. Etter en grundig rekrutteringsprosess med 17 kvalifiserte søkere, var det Solhaugs solide erfaring og sterke tilknytning til regionen som gjorde ham til det naturlige valget.
Bærekraftige verdier
Vi er stolte av vår identitet, formet av ekte opplevelser, produkter, historier og øyeblikk. Vår historie og kultur styrker vårt engasjement i alt vi gjør. Som aktive og sporty mennesker elsker vi å ha det moro, og dette ønsker vi å dele med våre gjester. Vi vil begeistre og skape minnerike opplevelser som setter seg i sjela.