Markedsaktiviteter
Her kommer mer informasjon fortløpende
Synlighet vår og sommer 2025
Synlighet vår og sommer 2025 Inn mot sommeren 2025 har vi, sammen med Bortelaget, utviklet en målrettet og tydelig plan for å maksimere synligheten og tiltrekke flere besøkende til Gudbrandsdalen, Lillehammer og Mjøs-regionen. Vi har valgt en tredelt strategi for...
Slik kan du som medlem få ekstra oppmerksomhet
Ditt engasjement fører til flere turister! Innhold til tilbudsblogger, nettsider og sosiale medier er bare noen av mulighetene du har til å engasjere deg litt ekstra i markedsarbeidet til Rada Reiseliv.
Markedsarbeid fremover: Fokus på strategi, samarbeid og synlighet
Vi jobber kontinuerlig med å styrke regionens posisjon som en attraktiv destinasjon. Frem mot høsten vil vi ha fokus på strategisk utvikling, samarbeid og synlighet.
Ledig stilling som Markedssjef
Er du klar for å ta ansvar for den strategiske utviklingen og gjennomføringen av vårt nye
destinasjonsselskap i vår spennende reiselivsregion?