Markedsaktiviteter
Her kommer mer informasjon fortløpende
Vi inviterer til SY-møter
Vi samler engasjerte aktører fra hele regionen for å dele kunnskap, bygge nettverk og skape utvikling sammen. Bli med og opplev hvordan gode samtaler kan utløse nye muligheter!
Sommerkampanje ga solide resultater
For å løfte regionens tilbud, gjennomførte vi en digital kampanje. Fokuset var på kultur og familier for å inspirere til nye opplevelser.
Slik jobber vi med markedet i sommer – målrettede kampanjer og nytt innhold
Sommeren er i gang, og vi har satt i gang en rekke markedsaktiviteter for å nå ut til våre viktigste målgrupper: barnefamilier og voksne med interesse for kultur og natur.
Ny markedssjef i Rada Reiseliv: Bjarte Solhaug tiltrer 1. juli
Rada Reiseliv SA har gleden av å ønske Bjarte Solhaug velkommen som ny markedssjef. Etter en grundig rekrutteringsprosess med 17 kvalifiserte søkere, var det Solhaugs solide erfaring og sterke tilknytning til regionen som gjorde ham til det naturlige valget.
Synlighet vår og sommer 2025
Inn mot sommeren 2025 har vi, sammen med Bortelaget, utviklet en målrettet og tydelig plan for å maksimere synligheten og tiltrekke flere besøkende til Gudbrandsdalen, Lillehammer og Mjøs-regionen.
Slik kan du som medlem få ekstra oppmerksomhet
Ditt engasjement fører til flere turister! Innhold til tilbudsblogger, nettsider og sosiale medier er bare noen av mulighetene du har til å engasjere deg litt ekstra i markedsarbeidet til Rada Reiseliv.





