Våre bærekraftige verdier
Det er de ekte opplevelsene, produktene, historiene og øyeblikkene som er vår identitet som vi er stolte av. Historien og kulturen sitter i ryggmargen vår, og det styrker våre følelser og vårt engasjement i alt vi gjør. I tillegg er vi aktive mennesker med en sporty innstilling til livet, og vi liker å ha det moro. Dette ønsker vi å dele med våre gjester. Vi ønsker å begeistre og skape minnerike opplevelser som setter seg i sjela.
Ekte
- Gjesteopplevelser: Vi er ekte og oppleves som genuint interessert i våre gjester. Vi formidler vår kompetanse slik at våre gjester kan reise hjem med litt mer kunnskap om oss.
- Lokalt engasjement: Vi er stolte av vår region, og vil gjerne fortelle om det.
- Lokal mat: Vi er flinke til å bruke lokale råvarer og leverandører, og vi kjenner deres historie.
Sporty og leken
- Vertskap: Vi er kunnskapsrike og løsningsorienterte. Vi har en sporty innstilling, og har evnen til å ta ting på sparket. Vi anbefaler andre bedrifter og opplevelser i destinasjonen, og er den beste selger for hverandre!
Utfordrende
- Miljøbevissthet: Vi forteller våre gjester om de miljøhensyn vi ivaretar og tilegner oss nødvendig kunnskap.
- Verdiskaping: Vi sørger for at våre tilbud til gjester også er av interesse for våre innbyggere. Og vi er flinke til å selge hverandre.
Sommeren 2025: Stor oppgang i internasjonale gjester
Nye tall fra SSB og AirDna/Airbnb viser økt aktivitet både blant norske og internasjonale gjester
Rada Reiseliv styrker laget, Marita Aanekre blir ny salg – og produktutviklingskoordinator
Rada Reiseliv SA har ansatt Marita Aanekre som ny salg – og produktutviklingskoordinator med kontorsted på Otta.
Vi ønsker Ingeborg velkommen til Rada Reiseliv-teamet
Ingeborg Bjerke Myreng er ny turistvert i Rada Reiseliv, og bidrar med innhold, kundeservice og vertskap ved Hamar turistkontor.