Markedsføring
Rada Reiseliv skal jobbe etter målet med å øke kjennskap og kunnskap om regionen hos prioriterte markeder og segmenter. Rada Reiseliv skal bidra til at regionen blir en del av den nasjonale eksportsatsingen og fremtidige nasjonale satsinger og tiltak.
Rada Reiseliv skal bidra til å løfte, utvikle og koordinere internasjonal markedsføring sammen med partnerne fra hele opplevelsesmangfoldet i hele regionen, for å utløse reiselyst hos prioriterte segmenter. Rada Reiseliv skal kommunisere både egne og andres relevante historier, gjennom egne, kjøpte og fortjente kanaler.
Vertskapsrollen og samarbeid mellom reiselivsaktørene er avgjørende for at partnerne kan selge hverandre og sikrer mersalg, gjenkjøp og lengre oppholdstid i regionen. Godt vertskap og kjennskap til hverandre og hverandres produkter vil styrke gjestenes opplevelsesverdi og bidrar til fornøyde besøkende, som igjen skaper innhold til ansvarlig markedsføring.
Markedsstrategi
Her kommer vår markedsstrategi.
Aktiviteter
Her kommer informasjon om våre markedsaktiviteter
Resultater
Her kommer informasjon om resultater